Cпецпроекти

Тепер все YASNO: як діджиталізація спростить оплату за комуналку


Сплата комунальних послуг – щомісячний і трохи страхітливий обов’язок. Та для 3,5 мільйонів українських сімей у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях все зміниться найближчим часом.

Три компанії постачальники електроенергії «Київські/Дніпровські/Донецькі енергетичні послуги» діджиталізувалися й віднині працюватимуть  під єдиним брендом YASNO. У Києві з’являться оновлені відділення для обслуговування клієнтів енергоофіси, а через та мобільний додаток можна буде платити за електроенергію миттєво.

«Компанія “Київські енергетичні послуги” за останні 10 місяців суттєво покращила обслуговування клієнтів. Час з’єднання по телефону з оператором контакт-центру скоротився в 4 рази, час очікування в центрах обслуговування – у 2 рази. Передати показання лічильників та сплатити за електроенергію через інтернет можна за кілька хвилин: через “Особистий кабінет” на сайті або мобільний додаток для смартфона. Змінюючись на YASNO, ми прагнемо бути ще кориснішими та зрозумілішими для клієнтів і забезпечувати європейський рівень сервісу», – розповів Віктор Мельников, директор YASNO у Києві.

Також YASNO пропонують смарт-технології, що зроблять будинок «енергорозумним», та допомагають заощаджувати. Потрібно просто придбати набір девайсів та встановити мобільний додаток і можна буде керувати домашнім світлом, його яскравістю, кольором і навіть вмикати-вимикати його дистанційно. Це стане в нагоді, якщо не можеш згадати, чи вимкнув ти вдома праску. Цей напрямок продуктів називається YASNO Smart. Вони допомагають заощадити до 50% витрат на електроенергію. Крім того, якщо ви маєте приватний будинок, YASNO може встановити на даху вашого помешкання сонячні панелі для зберігання електроенергії.

Є новини і для власників електрокарів. Компанія створила YASNO E-Mobility   мережу з 23 швидких зарядок, що працює у Києві та на трасі в напрямку Одеси, Львова та Полтави. Крім того, є можливість придбати зарядний пристрій, щоб встановити вдома або офісі та навіть отримувати з нього дохід, заряджаючи електромобілі сусідів.

Змінився і підхід до обслуговування у енергоофісах YASNO. Робота відділень налаштована так, що час очікування на консультацію фахівця не перевищуватимете 15 хвилин. Також відділення відтепер облаштовані терміналами самообслуговування для швидкої відправки показників лічильника і зоною для дітей, які очікують, поки батьки завершать свої справи.

01/6

Як розповіли нам працівники першого енергоофісу на Ільєнка, 31, зміни добре сприймає молодь та покоління до п’ятидесяти. Зі старшими трохи складніше, але команда робить усе можливе, щоб доступно пояснювати та навчати нововведенням.

Отже, тепер з енергопостачанням справді все YASNO: мобільний додаток, Особистий кабінет на сайті, відділення з терміналами самообслуговування цьому посприяли.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: