Cпецпроекти

Як бренду (толково) проявити себе на івенті. Кейс «Снікерс» на Atlas Weekend


252

Розвиток реклами не припиняється ні на хвилину. Покупця усе важче здивувати, ринок диктує нові умови, а бренди вигадують нові способи взаємодії з аудиторією. Одним з прикладів незвичного (та успішного) прояву бренду, на наш погляд, стала стратегія команди «Снікерс» на фестивалі Atlas Weekend 2019.

Ми, звісно, не маркетинг-профі, та емоції, коли ти летиш вниз з батончика висотою у трьохповерховий будинок, сказали все замість експертів. Тож «Снікерс» на Atlas Weekend, як це було?

Креативники бренду створили 4 зони на території фестивалю, які залучали відвідувачів до інтерактиву. 8-метрова вежа «SNICKERS® SKALODROM», з якої можна було стрибати на величезний надувний «снікерс», рухомий «SELFIE Cube», фотозона «SNICKERS® ARCWAY» та лаунж зона, де можна було відновити сили та підзарядитись для нових звершень.

«Ми спостерігаємо зараз зростання і розвиток фестивального культури в Україні особливо серед молодої аудиторії. Ми віримо, що бренд повинен бути там, де його цільова аудиторія. Тому ми вирішили стати партнерами фестивалю Atlas Weekend в цьому році і зробити щось дійсно круте, що і відповідає духу бренду SNICKERS», – розповідає бренд-менеджер компанії MARS Світлана Кадомська.

 

Такі незвичні зони не лише збільшили спектр розваг на фестивалі (виступи музикантів та частування на фудкорті), а й змушували відвідувачів ділитися контентом, створеним на цій території. До речі, по хештегу «atlas weekend 2019» у мережі інстаграм користувачі опублікували вже майже 10 тисяч постів!

У час тотального проникнення соцмереж у життя хто б не хотів опублікувати відео, де стрибає з 8 метрів на надувний батут у формі «снікерса»? Або ж зробити «бумеранг» для інстаграму у кубі, в якому неможливо зупинитися? Адже у своєму дослідженні «Чому у тебе так мало лайків?» ми говорили, що одна з причин «незалайканості контенту» – потворення постів. А ось подібні інтерактиви вдихнули б свіжості до твоєї стрічки.

За шість днів на креативних локаціях SNICKERS підживилися емоціями 8 000 людей. З них 2500 наважилися не тільки видертися на унікальний SNICKERS SKALODROM, а й стрибнути з нього на батут. Також 3000 відвідувачі намагались «перевернули світ догори дригом» на локації SELFIE Cube.

 
«SNICKERS це молодіжний урбаністичний бренд, який втамовує голод і дає тобі енергію для нових викликів і перемог! Наші локації тамували голод до екстриму, нового досвіду і неймовірним враженням. Наша центральна локація на фестивалі 8-метровий скеледром SNICKERS – стала одним з найпопулярніших місць тусовки аудиторії. Тут постійно стояла черга з сміливців, які зважилися кинути собі виклик – і це саме те, на що заряджає наш шоколадний батончик SNICKERS! На селфі-алеї нам ідеально підійшов куб. Подібну технологію в Україні ми представили першими. Вона допомогла «повернути» горизонт і подарувати учасникам унікальні селфі і сторіс», – запевняють у компанії.

Нові практики у рекламі дозволяють бренду отримувати більшу популярність, а клієнтам – не відчувати інформаційного насилля і навпаки – відпочити та почілити. Тому, сподіваємось, й інші бренди візьмуть подібні кейси на озброєння, креативні відділи відчують конкуренцію і продовжать вигадувати все нові і нові інтерактиви. А ми ними продовжимо ділитися.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: