Cпецпроекти

Майбутня класика: нова модифікація для найшвидшого у світі Jaguar XE SV Project 8


0 167 0

Підрозділ Jaguar Special Vehicle Operations розробив більш стриману версію екстремального автомобіля Jaguar XE SV Project 8, яка має прихований задній фіксований спойлер, а її дизайн розширює гоночні можливості автомобіля потужністю 600 к.с. Підрозділом Special Vehicle Operations будуть вручну зібрані не більше 15 чотиримісних автомобілів цієї моделі у модифікації Touring у технічному центрі графства Ворикшир.

Нова модифікація Touring для Jaguar XE SV Project 8 доступна як і інші версії Project 8, які розвивають максимальну швидкість у 322 км/год. На разі всі ці модифікації утримують рекорди серед седанів на трьох континентах на таких трасах, як Нюрбургринг- Нордшляйфе, автодром Дубаю та Лагуна Сека.

Фіксований спойлер у модифікації Touring прийшов на заміну задньому аеродинамічному крилу з карбону моделі Jaguar XE SV Project 8. Завдяки фіксованому передньому спліттеру ідеально підтримується аеродинамічний баланс. А 5,0-літровий двигун із турбонагнітачем V8 у поєднанні зі спойлером модифікації Touring забезпечує надзвичайний рівень продуктивності та залучення водія.

Автомобіль розганяється від 0 до 100 км/год за 3,7 секунд, а максимальна швидкість становить 300 км/год.

Майбутня класика передає дух спортивних легендарних авто, таких як Coombs Mk II і Broadspeed XJC.

Технічний директор підрозділу Special Vehicle Operations Джамаль Хаміді:

Jaguar XE SV Project 8 отримав надзвичайно позитивні відгуки з моменту свого запуску, що підтвердило майстерність команди підрозділу Jaguar Special Vehicle Operations у створенні компактного седана із продуктивністю суперкара. Модифікація Touring моделі Jaguar XE SV Project 8 підійде для автолюбителів та колекціонерів, які віддають перевагу автомобілям із більш стриманим зовнішнім виглядом, який не обмежує динаміку руху.

Підписуйтесь на нас в Facebook

Прокоментувати

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: